Wednesday, December 3, 2008

Pagi yg bosan..

pagi yg bosan..nak men chat xde orang..men dota..dah bosan ...x taw nak wat ape dah ..Gi desa pandan arh ari ni ..haha..Hati aku pon X panas langsung sebenarnye.haha..sib baik undercontroL lg..
rindu ngan geng2 desa pandan aku..ades..rindu nak maki2 atar bile die kacau aku..haha..Atar cool..dari kecik smpai besar dia leh layan aku nye perangai..eddy(paskalos) yg asyik bahan2 aku..haha..haarith..yg saLu emO bile kalah men dota..team x ok ar ape ar..padehal die yg hasiL..hahaha..tp time menang poyo cam aram dia nye berlagak..ades..atan..salu hang out gi main game ngan dia..AH!asyik dia je tapau aku..wtf.aku mane reti main la cibai ..haha..lagi2 napi moro..haha..lame x tgk ko melatah ..fareez catdog..ades..aku x sempat ar nak lepak sane malam2..ades..tk abes2 suh aku datang..aduila..darwhin..keling cibai 2..haha..sialan..bile ar aku leh tapaw ko dalam dota..ades..abang jali gak..yg salu bekap aku dulu2..haha..ape ar aku ngarut2 pagi2 ni..ah mampos arrr...ni blog aku..hahahahaa

1 comment:

Azhar Ibrahim said...

Ya Encik Hasil, anda di mana? Memang aaa tak pegi Desa Pandan lagi, dah dapat main free kat Cheras, perlu lagi ke DP.